Jälgi meid:


Twitter Facebook

Tellimine

Tellimine on www.fotomeene.ee internetipoes väga lihtne:

Valige endale sobiv toode ning tutvuge sellega. Seejärel vaadake, mis võimalused on teie poolt valitud tootel (personaliseerimine) ning valige vastavad parameetrid (pilt, logo, tekst), mida oma tootele soovite.

Kui tootele on võimalik lisada oma pilt, siis laadige pilt/foto kõige esimesena üles (pildi või foto laadimiseks, peate olema sisse logitud!), seejärel täpsustage ülejäänud parameetrid (tekst, värv, font) teie poolt tellitavale tootele. Kui olete pildi üles laadinud ja kõik teised parameetrid ära täitnud, vajutage nupule "Lisage ostukorvi". Peale "Lisage ostukorvi" nupule vajutamis, lisatakse teie toode ostukorvi. Nüüd teavitatakse teid, et olete lisanud valitud toote ostukorvi: 
Olete lisanud Fotokruus "Teie toode" oma ostukorvi!. Nüüd on teil võimalik kas edasi shopata, ilma, et teie poolt tellitud kaup ostukorvist ära kaoks või saate kohe tellimuse vormistamise juurde asuda. Tellimuse vormistamiseks, minge lehekülje ülaossa ja leiate sealt Fotomeene.ee e-poe ostukorvi:

PS! Olemas on ka ülevaatlik ostukorv, mis on kasutajasõbralik just neile, kes tellivad mitut toodet ja soovivad läbivalt e-poes shopates, näha, mida nad juba oma ostukorvi lisanud on:

Ostukorvile peale vajutades, kuvatakse teile, teie ostukorvi sisu ning seal saate veel vajadusel oma ostukorvi sisu muuta.

Ostukorvi legend:

update_quantity_cart - Kui soovite ostukorvis oleva toote kogust uuendada (Näiteks olete tellinud 1-e tassi, kirjutate ühe asemele 2 ja vajutate antud nupule ning teie ostukorvi toote kogus on muudetud).

remove_from_cart - Kui soovite ostukorvis olevat toodet kustutada (Näiteks on teil ostukorvis toode ja tahate seda sealt kustutada, siis vajutage antud nupule ning teie toode on ostukorvist kustutatud)

Nüüd kui olete vajalikud muudatused teinud või sobis teile kõik juba hetkest, millal ostukorvi sisenesite, vajutage nupule "Vormistage tellimus" (kui kohe ei soovi tellimust vormistada, vajutage nupule "Jätkake ostmist", mille juhul suunatakse teid tagasi e-poodi, kust saate meie toodetega edasi tutvuda).

Pärast nupule "Vormistage tellimus" vajutamist, juhendatakse teid läbi 6. erineva etapi:

1. etapp: kassa valikud (need juba tegite, kui ostukorvis oma tellimusi ära korrigeerisite ja vajutasite nupule "Vormistage tellimus")

2. etapp: arve andmed (kui arve andmed, kellele arve vormistatakse jäävad samaks teie olemasoleva aadressiga, siis ei ole vaja antud etapil muudatusi teha, kui aga soovite, et arve andmed oleksid lisatud erinevad teie olemasolevast aadressist vajutage nupule "Soovin kasutada uut aadressi", mille järel saate sisestada endale ka teise aadressi - kui kõik tehtud, vajutage nupule "Jätka")

3. etapp: kohaletoimetamise andmed (kui kohaletoimetamise andmed, kellele tellimus saadetakse jäävad samaks teie olemasoleva aadressiga, siis ei ole vaja antud etapil muudatusi teha, kui aga soovite, et tellimus saadetakse mõnele muule aadressile, kui teie olemasolevale, siis vajutage nupule "Soovin kasutada uut aadressi", mille järel saate sisestada endale ka teise aadressi - kui kõik tehtud, vajutage nupule "Jätka")

4. etapp: kohaletoimetamise viis (palun valige teile sobivaim kohaletoimetamise viis ning vajutage nupule "Jätka")

5. etapp: makseviis (palun valige teile sobivaim makseviis ning vajutage nupule "Jätka" - kui valite makseviisiks SEB või Swedbank pangalingi, siis alles peale 6. etappi suunatakse teid tellimuse eest tasuma, peale seda, kui olete vajutanud nupule "Kinnitage tellimus")

6. etapp: kinnita tellimus (vaadake veel korra oma tellimus üle (all ka lisana kirjas, kui midagi jäi eelmistes etappides tegemata, kuidas muudatusi teha saate) ning vajutage nupule "Kinnitage tellimus" - kui valisite eelmises etapis makseviisiks ühe pangalinkidest, siis suunatakse teid peale "Kinnitage tellimus" nupule vajutamist, valitud makseviisi pangalingi kaudu tasuma tellimuse eest panga lehele - kui olete tellimuse eest pangas ära tasunud, vajutage kindlasti nupule "Tagasi kaupmehe juurde", mis suunab teid teie tellimuse juurde tagasi, mille eest tasusite ning teie tellimuse staatus muutub automaatselt "Makstud" märgise alla - PS! Kui makseviisiks valisite "Sularaha", siis teie tellimuse staatus on senikaua kuni tellimuse eest olete tasunud, "Täitmisel" märgise all).

PS! Kui soovite eelmistest etappidest midagi, muuta vajutage samal lehel nupule "Muuda" valitud etapid ja tehke vajalikud muudatused:

Viimane samm - kui olete vajutanud nupule "Kinnitage tellimus" (kui valisite makseviisiks pangalingi kaudu, siis suunatakse teid viimasele sammule peale nupule "Tagasi kaupmehe juurde" vajutades), suunatakse teid lehele, kus teavitatakse teid, et teie tellimus on edastatud! 

Lõpetuseks: kui olete tellimusprotsessi edukalt lõpule viinud, saadetakse tellimus Fotomeene.ee meeskonnale täitmiseks. Tuleb ka olla tähelepanelik, et tellimus täitmisele läheks, tuleb tellimuse eest enne tasuda. Kui tellimus on täidetud, saadetakse teile sellekohane teavitus teie poolt valitud e-posti aadressile (Teie tellimuse staatus on muudetud järgnevaks: "Täidetud"), mille sisestasite lehele registreerimisel. Teade tellimusest saadetakse ka teie e-posti aadressile, mille sisestasite e-poodi registreerimisel.

Kõik lisaküsimused, kommentaarid ning muud soovitused on oodatud meie e-posti aadressile: info@fotomeene.ee.

Aitäh kasutamast Fotomeene.ee teenuseid!

© fotomeene.ee | +372 58235349 | info@fotomeene.ee
Made by BluCloud
Made by BluCloud